tisdag 29 juni 2010

Göteborgs weekend

Tjaa!

Har haft en helg i Göteborg där jag har varit och hälsat på Aida. Det har varit en riktigt go slappar helg, där vi har ätit god mat, legat vid havet och gått på shopping. Bilden på den enormt goda tårtan har Aida bakat och som jag önskar mig i födelsedagspresent, mmmmmm så god den var!!

Nu är det två veckor kvar till semestern och jag räknar ner..! Jag har kommit underfund med att det var en dålig idé att börja jobba direkt efter skolan, de sista veckorna i skolan var det praktik och plugg 12h om dagen och sen börja jobba direkt, dålig idé saknar energi.

Jag börjar också känna mig lite uttråkad i Oslo vilket kanske också bidrar till bristen på energi. Det känns lite som "jag har varit här, jag har gjort det här", jag gör inget den är sommaren som utvecklar mig utan jag gör mer bara något som bara håller mig på benen, tjänar pengar. Jag trivs på jobbet och Oslo är en hyffsat bra stad, men det är tredje året jag är här och jag känner att det är dags att jag gör något nytt. Det här är så typiskt mig, så typiskt "beteende", jag blir så himla lätt uttråkad och rastlös, och det är väl både mitt problem och min styrka.

Nu är det dags att gå och köpa mat, laga mat och gå till jobbet...
Adios!







Inga kommentarer: